מביש: ח"כ לפיד תוקף את פרסום דו"ח מבקר המדינה

מוטי הלפרין No Comments on מביש: ח"כ לפיד תוקף את פרסום דו"ח מבקר המדינה

ראש האופוזיציה ח"כ לפיד תקף בישיבת הסיעה את פרסום דו"ח מבקר המדינה ואמר: "את המחדל הביטחוני הגדול בתולדות המדינה לא יכול לחקור מבקר המדינה ואי אפשר להשתמש במוסד מבקר המדינה בשביל לחסום את מה שצריך לקרות. מה שצריך לקרות זה ועדת חקירה ממלכתית". השר ארבל הגיב: "נעצב על יחסו המבזה של לפיד למוסד המבקר"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה ח"כ לפיד תקף היום בישיבת הסיעה את בדיקת מבקר המדינה: ״זה מבקר מטעם שמנהל חקירה מטעם שהמטרה היחידה שלה היא למנוע ועדת חקירה ממלכתית. את המחדל הבטחוני הגדול בתולדות המדינה לא יכול לחקור מבקר המדינה ואי אפשר להשתמש במוסד מבקר המדינה בשביל לחסום את מה שצריך לקרות".

"מה שצריך לקרות זה ועדת חקירה ממלכתית. מבקר מטעם נתניהו שלא הציג מסקנה אישית אחת נגד הממשלה ההזויה הזו ועובד אצלם. ועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט עליון זה המוסד היחיד שיכול לחקור את המחדל הגדול בתולדות המדינה ולהסיק מסקנות נגד מי שאשם. זה לא מפתיע שנתניהו מנסה את זה לעצור", אמר לפיד.

שר הפנים משה ארבל הגיב לדברים וכתב: ״אני נעצב על דברי יו״ר האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד ביחסו המבזה למבקר המדינה ולמוסד המבקר על כלל עובדיו משרתי הציבור. על כולנו יחד, חרף הדעות השונות, לכבד את מוסדות השלטון ולנהוג בממלכתיות בעת שגרה וקל וחומר בעת חירום. רק יחד ננצח!".

נזכיר, כי רק לפני שבועיים יו״ר הוועדה לביקורת המדינה מיקי לוי (יש עתיד) תקף פומבית את מבקר המדינה על כך שלא מפרסם כבר דוח ביניים על מחדלי השבעה באוקטובר, למרות שתי פניותיו ובקשותיו, היום כאמור, תוקף ראש מפלגתו לפיד את אותו דו"ח ביניים שכן פורסם.



0 תגובות